Ügyfélszolgálat, helpdesk
Ügyélszolgálatunk munkanapokon 9-18 óráig fogadja a bejelentéseket. Szolgáltatásunk elérhető hotline számunkon, e-mailen vagy online bejelentéssel hibabejentő rendszeren keresztül.
Monitoring folyamatok
Monitoring rendszerek használatával folyamatos állapotjelentést kapunk a szolgáltatást veszélyeztető eseményekről, így mindig egy lépéssel a probléma előtt járunk.
Számítógépek üzemeltetése
Asztali számítógépek, notebookok és perifériáik teljeskörű üzemeltetése.
Szerver telepítés és üzemeltetés
A központilag managelhető szerver számítógépek lehetővé teszik, hogy munkatársai a világ bármely pontjáról végezhessék feladataikat.
Biztonság, védelem
Vírusvédelmi és tartalom szűrési termékek felügyelete,Internet határvédelmi eszközök, tűzfalak üzemeltetése
Mentés és archiválás
Tárolja biztonságos helyen nélkülözhetetlen dokumentumait. Megoldásaink magukban foglalják file rendszerek, adatbázisok és virtuális gépek mentéseit.
Voip üzemeltetés
3Cx telefonrendszerek üzemeltetése,felügyelete.
Redundáns internet megoldások.
Vitathatatlan a függőség az Internettől, legyen szó online alkalmazásokról, levelezési szolgáltatásról, vagy a telephelyek közötti hálózati összeköttetésről.
Hálózatok és hálózati eszközök üzemeltetése
Vállalati belső, vagy akár telephelyek közötti vezetékes vagy vezeték nélküli hálózatok teljes körű kiépítése és menedzsmentje.
Szoftverek
Telepítése, felügyelete.
Szoftver fejlesztés
Egyedi szoftverek fejlesztése.
Cloud üzemeltetés
Telepítése, felügyelete.
Wifi rendszer
Unifi wifi rendszerek telepítése, felügyelete.
Nyomtató üzemeltetés
Telepítése, felügyelete.
Eszközbeszerzés
Elsősorban szerződéses ügyfeleink részére nyújtunk hardver és szoftver beszerzéseket.
Mobil eszközök üzemeltetés
Mobil eszközök beüzemelése, felügyelete.
Signage kijelző üzemeltetés
Samsung Signage kijelzők üzemeltése, felügyelete.
Webhosting
Weboldalak üzemeltetése,felügyelete.